We schrijven 2020. ICT is volledig geïntegreerd in het
dagelijks leven van de mens en dus ook in de basisschool. Op scholen is niet
alleen meer sprake van een digitaal school bord en aantal computers en/ of
laptops. Maar er hangt een groot bord voor in de klas waar 3D beelden de
standaard zijn. Elke leerling heeft zijn of haar eigen tafel in de vorm van een
computer met een groot touchscreen. Ze kunnen dus gewoon op de “tafel”
schrijven en tekenen. Alle boeken, schriften en werkbladen zijn uit de school
verdwenen. In plaats daarvan staan alle methodes en verwerkingen op de centrale
server, waarbij de oefeningen worden aangepast aan het niveau van de leerling.
Het niveau van de leerling wordt bepaald met behulp van Learning Analytics,
daarbij maakt de computer gebruik van bepaalde algoritmes die precies het
niveau en de vooruitgang van de leerlingen kunnen bepalen.
Om te kunnen bepalen welke leerlingen allemaal met de
computer werken kan de computer gebruik maken van een laser, een laser die de
biometrie van de ogen meet, en een touchpad die door middel van vingerafdruk
weet welke leerling zich aanmeld. Op deze manier is persoonlijk aanmelden niet
meer nodig. Om fouten en misstanden te voorkomen kan de computer d.m.v. het
drukken op de “toetsen” bepalen of het nog steeds dezelfde leerling is die aan
het werk is.
Het is mogelijk om met meerdere kinderen aan één tafel te
werken, maar de standaard is dat elke leerling zijn of haar eigen touchscreen
tafel heeft.
De leerlingen kunnen hun “huiswerk”, of voor zover daar
nog sprake van is, laten zien door hun smartphone op de tafel te leggen. De
computer registreert dan zelf de gebruiker en het huiswerk wat gemaakt moest
worden. De computer laat het daarbij door een melding aan de leerkracht weten
en laat ook gelijk weten in hoeverre de leerling het huiswerk goed gemaakt heeft,
oftewel of de leerling de stof gesnapt heeft.
De leerkracht in de klas heeft niet meer de rol van
kennisbank maar heeft een meer coachende rol gekregen. Vroeger was het de taak
van de leerkracht om veel te weten om zodoende de stof aan de leerlingen te
kunnen uitleggen. Maar deze rol is in 2020 helemaal overgenomen door de
computer en de software. De leerkracht moet vooral de leerlingen coachen in het
opzoeken en vergaren van kennis. Daarbij geeft de leerkracht tips over de manier
van kennis vergaren en behoed hij of zij de leerlingen voor online gevaren. Zodat
de kinderen niet alleen de mogelijkheden van internet en de computer zien en
leren kennen maar dat zij ook de gevaren leren herkennen en hoe zij daar mee om
moeten gaan.
Deze blog is
geschreven door Solle050, deze blog mag onbeperkt worden gebruikt, mits er geen
commerciële redenen zijn. Wanneer deze blog vermenigvuldig wordt, dan moet mijn
naam en mijn blogpagina vermeld worden!
ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
BeantwoordenVerwijderenNadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)